Honda/

Een grensverleggende campagne
voor zichtbaarheid en groei

Campagnebeeld

honda headerbeeld

Een internationale campagne voor sterke merkloyaliteit/

We ontwikkelden een Europees gedragen campagne voor de iconische Honda motorfietsen. Honda Motor Europe Logistics zet met deze campagne het Yuasa-batterijgamma in de spotlight met een visuele en inhoudelijke campagne. Dé batterij voor de echte Honda-liefhebber werd aan het publiek voorgesteld met als doel engagement en merkloyaliteit in de Honda-community.  We ontwikkelden een krachtig campagnebeeld dat het DNA van Yuasa als merk én de passie van de Honda-liefhebber weerspiegelt. We lanceerden deze internationale campagne in acht verschillende talen over meer dan tien landen.

Een allesomvattende campagne met een slimme communicatiearchitectuur en het Honda-gevoel spelen de hoofdrol in de online en offline campagne die van A tot Z bedacht, ontworpen en uitgevoerd.

Multilingual displays

honda multilingual

Twee sterke merken in één campagne met Honda-branding: authenticiteit en topkwaliteit, verspreid over meer dan tien Europese landen.

Niet alleen klanten, maar ook verkopers werden onderdeel van deze strategische campagne. Dankzij een knowledge leaflet werden verkopers meegenomen in de strategie van Honda Motor Europe Logistics om zo een dynamische, geïntegreerde aanpak te garanderen.

honda toonbank
honda social media

Sterke communicatietools voor een sterk merk

De campagne is zichtbaar in de Honda-retailomgeving op POS-materiaal zoals narrowcasting schermen en toonbankdisplays. Daarnaast versterken we de online aanwezigheid van Honda en Yuasa met social media assets, gericht op engagement en merkloyaliteit. Dankzij deze multichannel-aanpak creëren we een consistente merkbeleving, zowel in de winkel als online.

Resultaat en Impact/

Een grotere zichtbaarheid van het Yuasa-batterijgamma binnen de Honda-gemeenschap en een band tussen het merk en de klant: dat is het resultaat van deze sterke, internationale campagne. Kennis en beslissingshulpmogelijkheden geven verkopers de ondersteuning die ze nodig hebben om persoonlijk en professioneel te adviseren, zo verbetert niet alleen de ervaring van de klant, maar stijgen ook de verkoopcijfers. Zo laten we zien dat Yuasa dé batterij is voor de Honda-liefhebber die gaat voor kwaliteit en passie.

Heeft u een vraag of
wenst u bijkomende informatie?