Branding fusion
Een krachtige branding met toekomstvisie
Vixor.health staat voor het herdenken van de toekomst van de zorgsector. Als holding van vier dochterbedrijven is Vixor.health stevig verankerd in de zorg. Het communicatiehuis begeleidde het volledige brandingtraject: van strategische positionering tot de creatie van een sterke merkidentiteit die perfect aansluit bij hun missie en visie. In nauwe co-creatie werden de kernwaarden, missie en toekomstambities van Vixor.health in kaart gebracht, dit alles met een strakke deadline en Het Communicatiehuis als one-stop-shop. Het resultaat? Een unieke, deponeerbare bedrijfsnaam die de essentie omvat. Vixor.health: kort, krachtig en toekomstgericht.
‘Vixor.health’ als basis voor een doordachte visuele identiteit. Een stijlvol logo, een moderne website en andere communicatiedragers die herkenbaarheid en vernieuwing uitstralen.
Logo en Huisstijl
Allerlei communicatiedragers en handige tools binnen een sterke visuele huisstijl.
Alles op maat, alles met één doel: Vixor.health positioneren als betrouwbare, doch disruptieve speler in de zorgsector.
"Exploring dreams" een sterke slogan voor een naadloze merkervaring.
Het Communicatiehuis, alles onder één dak, van merknaam en branding tot website en animaties.
Van A tot Z.
Heeft u een vraag of
wenst u bijkomende informatie?