Het Belgische Stow behoort internationaal tot de marktleiders van statische opslag- en stellingsystemen. De corebusiness richt zich zowel op de ontwikkeling en productie van kwalitatief hoogwaardige stelling- en opslagsystemen als op het ontwerpen en bouwen van platformsystemen.
Stellingenbouw met meerwaarde – We rack the world!
Visuele herkenbaarheid
Als gevolg van de uitbreiding op de internationale markt en groeiende vraag werd het nodig de productiecapaciteit te vergroten, maar was het ook nodig om een sterke identiteit uit te stralen naar de buitenwereld toe. Daarom ontwikkelde Icons And Kings, de concept en creatie divisie van het Communicatiehuis, zowel online als offline een sterke corporate branding-strategie. Bij alle contactmomenten die klanten hebben met de organisatie moet die visuele herkenbaarheid er zijn. Dat kunnen momenten zijn om de organisatie te herpositioneren. Wanneer dat sterk visueel merk wordt ondersteund in huisstijl en communicatiemiddelen, geeft dat een enorme meerwaarde.
Een sterke en consistente visuele identiteit draagt substantieel bij aan een positieve perceptie. Niet alleen voor de klanten, maar ook voor de medewerkers bij een krachtenbundeling naar aanleiding van fusies.
Een huisstijl op maat
Een overzichtelijke website in de huisstijl van het bedrijf met aantrekkelijk beeldmateriaal, aangeleverd door ons team van fotografen en cameramensen, zorgt ervoor dat het merk Stow een sterke visuele identiteit krijgt die de bedrijfswaarden uitstraalt naar de buitenwereld toe.
Corporate video
Stow onderscheidt zich van anderen door zijn 700 gekwalificeerde werknemers, rechtsreeks contact met de klant op dagelijkse basis en het voortdurend herontwerpen van hun producten en diensten. Deze kenmerken zetten we extra in de verf met een corporate video en hoogstaand beeldmateriaal.
Nood aan een sterke corporate identity? Contacteer ons
Contacteer ons
Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?
Laat een bericht na, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.