Wij verzorgen uw offline communicatie

Wij verzorgen uw offline communicatie. Van brochures en catalogi tot advertenties, gepersonaliseerde direct mailings, huisstijldocumenten en presentaties. Met veel gevoel voor esthetiek, klare taal en altijd met uw doelgroep voor ogen.

Het Communicatiehuis heeft gezien haar jarenlange ervaring met KMO's en multinationals een ijzersterke reputatie opgebouwd op het vlak van offline communicatie.

Direct Mail

In een uitgekiende communicatiemix kan een direct mail het verschil maken tussen succes of falen. Een goed opgestelde direct mail wordt ingeschakeld op het juiste moment in het aankoopproces en overtuigt uw doelgroep van uw product of dienst.

Het Communicatiehuis helpt u zowel bij het uittekenen van uw communicatiemix als bij het ontwerpen van uw direct mail. Van eerste rough tot en met de postdrop.

Direct mail

Brochures en folders

In retail, groothandels of op beurzen is uw brochure of folder vaak het eerste contact van uw doelgroep met uw merk of organisatie. Een weldoordachte en overtuigende publicatie is dan ook van belang.

In functie van uw doelgroep gaan wij samen met u op zoek naar de juiste content, die we illustreren met grafische elementen en foto’s. Van corporate brochure over commerciële folders tot productportfolio.

Brochures

Catalogi

Weldoordachte catalogi geven een duidelijk overzicht van uw producten & diensten en vormen een handig naslagwerk voor uw medewerkers. Wij zorgen voor een aantrekkelijke catalogus die stimuleert de tijd te nemen om te bladeren, te ontdekken, te vergelijken en keuzes te maken.

Een logische opbouw verzekert dat de gewenste producten snel gevonden worden. Samen met u gaan we op zoek naar de juiste structuur met een aantrekkelijke, overzichtelijke en praktische catalogus als eindresultaat.

Catalogi

Jaarverslagen

Hoewel de financiële resultaten centraal staan in uw jaarverslag, bepaalt de manier waarop u de cijfers communiceert mee de interpretatie van de resultaten (grafieken, vormgeving, duiding ...). Het Communicatiehuis helpt uw jaarverslag te optimaliseren, zodat u vol vertrouwen kan beginnen aan het nieuwe boekjaar.

  • Hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie goed in beeld wordt gebracht?
  • Hoe koppelt u de resultaten aan de visie van uw organisatie?
  • Hoe brengt u een evenwichtige boodschap van de behaalde resultaten?
  • Hoe vertaalt u de resultaten naar het toekomstperspectief van uw organisatie?
Jaarverslagen

Advertising

Elke dag ontvangen we ongeveer 3.000 reclameprikkels. Als adverteerder is het dus belangrijk om met creatieve, intelligente en relevante reclamecampagnes naar buiten te komen om door deze overvloed te breken en toch de doelgroep te bereiken.

Het komt er niet alleen op aan om uw advertentie te laten opvallen, de boodschap die u wilt communiceren moet ook in 1 oogopslag duidelijk zijn.

Het Communicatiehuis begeleidt u doorheen het medialandschap. Van ontwerp en planning tot het boeken van de advertentieruimte.

Advertising

Verpakkingen

Hoewel we het beslissingsproces op verschillende momenten kunnen beïnvloeden, wordt de uiteindelijke aankoopbeslissing in de winkel gemaakt op basis van het gevoel op dat moment. De verpakking van het product is dan vaak een doorslaggevende factor. Afhankelijk van het type product heeft de consument een andere voorkeursverpakking en verwachtingen.

Bij etenswaren heeft het verpakkingsdesign overigens niet enkel een invloed op de perceptie van kwaliteit of marktpositie maar vaak ook op de smaakperceptie.

Rekening houdend met de sector waarin u actief bent, de doelgroep en de bijhorende concurrentie ontwerpen wij dé geschikte verpakking voor uw product.

Verpakkingen

Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?

Contacteer ons