Verrassende creaties en tastbare ideeën

Wij vertalen strategieën in tastbare concepten. Het zijn uitgangspunten voor vormgeving in woord en beeld.

Indrukken, vermoedens, sferen, concepten, gevoelens, overtuigingen die aan de oppervlakte komen in de strategiefase, zetten we om in verrassende creaties en tastbare ideeën. Onze artdirectors ontwikkelen en bewaken uw creatieve strategie en uw visuele identiteit doorheen het volledige proces.

Ideeën

We werken met een dynamisch multidisciplinair team, waar u ook zelf een hoofdrol in speelt. Hierdoor krijgen we een groter creatief potentieel dan met de creativiteit van 1 persoon.

Met verschillende methodieken en technieken evalueren we de verzamelde ideeën om de meest bruikbare te selecteren. Dit gaat van persona’s en een empathy map (die gebruikt wordt om duidelijke klantenbehoeften in beeld te brengen) tot scenario’s en prototypes om ideeën te evalueren.

Concepten

In de Create-fase ontwikkelen en gebruiken we creatieve methodieken en innovatietools die doelgericht creativiteit stimuleren. Zo komen we met vernieuwende ideeën die een antwoord bieden op de problemen of opportuniteiten uit de Think-fase.

Met moodboards gaan we op zoek naar de tone-of-voice van het designconcept. We reiken u visuele stijlrichtingen aan door beeld, tekst, kleur en typografie te combineren. De moodboards zijn de basis voor verschillende ontwerpen in de Create-fase.

Ontdek Icons & Kings, een divisie van Claerhout Communicatiehuis

Content

We zorgen voor efficiënte inhoud met maximale impact. Inhoud creëren is veel meer dan teksten schrijven alleen. Het start met de creatie van een structuur en van een doordacht contentplan.

We verzamelen relevant visueel materiaal en bestaande inhoud, brengen die in kaart, en sporen blinde vlekken op. Zo komen we tot een compleet en effectief contentplan.

Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?

Contacteer ons

Meer dan 150 zorghelden erbij in 1 jaar tijd!

Rekruteringscampagne zorgt voor meer dan 150 extra helpende handen in de zorg!

Beeldmerk waarin groepsgevoel en identiteit elkaar vinden

Ontwikkeling van een beeldmerk waarin zowel het groepsgevoel als de identiteit van de

tendoorn thumbnail

Van Brainplot tot website

College ten Doorn heeft een breed aanbod studiekeuzes onder één dak.