Offline is springlevend

Offline heeft meer bestaansredenen dan ooit tevoren. De tijd waarin online toepassingen als ‘nieuwe media’ bestempeld werden ligt alweer achter ons. Er is opnieuw ruimte voor sterke, efficiënte en rake offline communicatie.

Online communicatie wordt alleen maar versterkt door creatieve offline publicaties. Die zorgen voor beleving.

De creatieve wereld van offline

Offline staat voor een brede waaier aan mogelijkheden:

  • De perfecte typografie
  • Lay-out en beeldvorming in functie van de communicatie
  • In het oog springende formaten
  • Speciale afwerkingen in drukwerk
     

Bij het Communicatiehuis combineren we creativiteit en effectiviteit. Voor elke publicatie, voor elke doelgroep.

Asset management

Het Communicatiehuis werkt met een geïntegreerd assetmanagementsysteem. Software, hardware, workflow en kleurbeheer zijn volledig geüniformiseerd. Alle foto’s, illustraties, logo’s worden – net zoals de opmaken – bewaard in ons Interactief Digitaal Archief (IDA). In pixel of vectorformaat.

Hiermee kunnen onze klanten hun beelden en publicaties 7 dagen per week de klok rond downloaden in elke gewenste resolutie.

Concept en creatie

Wij vertalen strategieën in tastbare concepten. Het zijn uitgangspunten voor vormgeving in woord en beeld.

Huisstijl

Logo en huisstijl

Consistentie kenmerkt effectieve communicatie. Een doordachte huisstijl zorgt voor herkenning en samenhang in al uw marketing- en bedrijfscommunicatie. Uw corporate identity heeft een impact op het imago en de reputatie van uw organisatie.

Direct mail

Offline tools

Wij verzorgen uw offline communicatie. Van brochures en catalogi tot advertenties, gepersonaliseerde direct mailings, huisstijldocumenten en presentaties. Met veel gevoel voor esthetiek, klare taal en altijd met uw doelgroep voor ogen.

Het Communicatiehuis heeft gezien haar jarenlange ervaring met KMO's en multinationals een ijzersterke reputatie opgebouwd op het vlak van offline communicatie.

Videografie

Beeld

Er vindt een ware beeldexplosie plaats. Allerlei vormen van visuele content zijn aan een onstuitbare opmars bezig, onder andere door de aanwezigheid van beeldschermen overal om ons heen.

Hoe kan u deze trend optimaal benutten voor uw marketing? Hoe zet u als bedrijf beeld effectief in om een merk een identiteit te geven en de dialoog met uw klanten te verstevigen?

Signalisatie

Signalisatie

Gedreven door een passie voor architectuur en design adviseren, ontwerpen en realiseren we een meerwaarde door communicatie in een omgeving te integreren. Zowel indoor als outdoor.

IDA

Interactief digitaal archief

IDAflow (Interactive Digital Archive Workflow) is een multi-channel publicatieplatform voor internationale bedrijven dat de globale samenwerking vergemakkelijkt. 

Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?

Contacteer ons