Als sluitstuk van de online activatiecampagne 'Black Chili Driving Experience' organiseerde Continental de finale selectiedagen op het Circuit van Andenne voor de winnaars van de online challenges. Op vraag van Continental stuurden wij een team met fotografen en cameramensen mee voor de creatie van visuele content.
Selectiedagen op het circuit van Andenne
Remtesten, sliptesten, handling en navigatie… alles kwam aan bod!
Krachtige visuele content
1 fotograaf, 2 volle dagen, 2 camera’s, meer dan 4.000 foto’s en een GoPro zorgden ervoor dat we alle verschillende aspecten van de selectiedagen konden vastleggen. Zowel de deelnemers als de verschillende tests en de setting van het circuit werden in detail op beeld gezet. Al deze visuele content kan door Continental worden gebruikt om hun verschillende online kanalen te voeden.
Een spetterende aftermovie
Tijdens de selectiedagen heeft onze cameraploeg ook alle remmen los gegooid om een fantastische after-movie te maken die de contentmarketingstrategie van Continental ondersteunt. We kozen heel bewust voor videocontent omdat verschillende studies uitwijzen dat bewegende beelden op heel wat kanalen veel effectiever zijn dan statische beelden.
Succes op social media
Een volledige cameraploeg met regisseur, verschillende GoPro-camera’s in de wagens en zelfs een drone zorgden ervoor dat we, na een nachtje doormonteren, een fantastisch eindresultaat konden afleveren. De verschillende filmpjes (2 aftermovies en een drone movie) werden door de Conti-ambassadeurs talloze keren gedeeld op de verschillende socialmediakanalen.
Contacteer ons
Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?
Laat een bericht na, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.