Ontmoeting

Bij het Communicatiehuis geloven we in de meerwaarde die de symbiose tussen online, offline en ontmoetingen met zich meebrengt. In een steeds digitaler wordende wereld verliezen veel organisaties de derde pijler uit het oog: ontmoeting. De menselijke interacties waar er met elkaar gepraat wordt en kennis wordt overgedragen. Onze evenementiële divisie RODEBOL Events helpt u om uw klanten, medewerkers of relaties een uniek moment van beleving aan te bieden. 3 krachtige ontmoetingen op onze eigen bruisende site onder de loep:

Delen, inspireren, verenigen

ING

Tijdens de Week van de Ondernemers organiseert ING inspirerende lezingen over het hele land voor klanten, prospecten en geïnteresseerde ondernemers. Het doel? Kennis delen en een ontmoetingsplaats creëren waar ondernemers van gedachten kunnen wisselen over verschillende onderwerpen die hen aanbelangen. Deze sessies bieden een exclusieve meerwaarde aan de relaties van ING en laat ING toe om een vertrouwensband op te bouwen met de aanwezige ondernemers. Onze eventlocatie AuditoRium4 bleek de ideale ruimte om nieuwe ideeën op te doen en expertise te delen met elkaar.

ING
LoQutus

LoQutus

LoQutus is een ICT-dienstverlener die organisaties begeleidt die strategisch en organisationeel voor een digitale transformatie staan. Voor de gelegenheid van hun 15e verjaardag vroegen ze ons om voor hen een evenement te organiseren dat hen dichter bracht bij hun klanten. In onze FoyeR4 werd een reeks infosessies georganiseerd waarbij werknemers van LoQutus uitleg gaven over verschillende thema's waarmee hun klanten worden geconfronteerd. Het was een moment waarop LoQutus haar klanten beter kon leren kennen in een feestelijke sfeer en hen terwijl ook nuttige informatie kon meegeven. Een verjaardag in stijl.

Schiesser

Om hun nieuwe collectie voor te stellen aan hun dealers organiseerden we voor ondergoedmerk Schiesser een groots opgezette modeshow in ons eigenste AuditoRium4

. Tijdens het défilé werd een uniek moment van beleving gecreëerd waarbij de dealers de collectie met eigen ogen kunnen ontdekken op de catwalk. Het live-gegeven van deze inladingsactie bleek de ideale manier om de nieuwe stukken in de kijker te zetten. Zo konden de dealers een weloverwogen keuze maken en werd de vertrouwensband tussen Schiesser en hun verkoopnetwerk verder aangesterkt.

Wilt u uw klanten, medewerkers of relaties ook een uniek moment van beleving aanbieden? Neem dan nu contact op met ons!

Schiesser

Contacteer ons

Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?
Laat een bericht na, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contacteer ons

Share this post