De kwaliteit en kwantiteit van bezoekers
Het monitoren van de bezoekers op uw website houdt veel meer in dan het bijhouden van het aantal sessies. De kwaliteit van het bezoekersprofiel primeert bijna altijd boven de kwantiteit van bezoekers.
Uiteraard, hoe meer bezoekers hoe beter. Maar nog interessanter is het profiel van uw bezoeker:
- Is dit wel het profiel van een potentiële klant?
- Bereikt u het vooropgestelde doelpubliek?
- Vinden de bezoekers de pagina’s terug die u belangrijk vindt?
- Hoe lang blijven ze op uw website?
- Zijn er nieuwe tendensen die geëxploiteerd kunnen worden?
- Werken de vooropgestelde conversiefunnels?
Meten is weten
We analyseren uw bezoekersgegevens in functie van uw doelstellingen en bezorgen u concrete voorstellen om uw website en/of online marketinginspanningen te optimaliseren. Het gedrag van de bezoekers op uw website bevat immers cruciale informatie voor het succes van uw website en bedrijf.
De doelstelling is hier om de kwaliteit van het profiel van uw bezoeker te optimaliseren en zo uw ROI te verhogen.