Vixor.health Van merkstrategie tot een sterke merkidentiteit Azorg De creatie van AZORG, de referentie voor excellente zorg Aernoudt De Ambachtelijke bakkerij, altijd dichtbij Uniroyal Uniroyal ziet cijfers stijgen dankzij overtuigende brand awareness campagne Dimensa Creatie van een nieuw sterk merk met een maatschappelijk engagement Honda Een grensverleggende campagne voor zichtbaarheid en groei Sack Zelfbouw Een nieuw, fris imago voor Sack Zelfbouw Wycor Wycor. Co-denkers. Afwerkers. COPRO COPRO versterkt zijn bedrijfsimago met doeltreffende communicatie op maat van de diverse stakeholders Agribex Agribex 2023: landbouw en natuur reiken elkaar de hand MOVU-ROBOTICS MOVU-ROBOTICS: meer dan een website, een online-ervaring op maat LECOT Lecot treedt uit zijn schaduw met een succesvolle rebranding Vitaz Vitaz werft dankzij sterke rekruteringscampagne sterke medewerkers aan Diabetes Liga Diabetes Liga informeert, connecteert en mobiliseert ook online Zorghelden Meer dan 150 zorghelden erbij in 1 jaar tijd! Vitaz VITAZ. Fuseren staat voor communiceren Knauf We zetten een innovatief product in de markt mét resultaat Een ontzorgende communicatiepartner voor Biocartis Van Brainplot tot website Het hoeft niet allemaal online te zijn Sharing is caring. Beeldmerk waarin groepsgevoel en identiteit elkaar vinden Configurator & 3D viewer als kracht van uw virtuele showroom Exquisite, een samenvatting van het Delboo verhaal HSP Vlaanderen - hoogsensitiviteit een troef Thuiskomen, da's bostoen Diabetes Liga Diabetes Liga kiest voor een nieuwe merkcultuur. Informeren, connecteren en mobiliseren Alles onder één dak? Grabachair… and sit! Cavalor: uit liefde voor het paard FreeZfree, strooizout out of the box Het verhaal van Libeert: ‘The Family Recipe’ Fuseren is... Communiceren! Innovative Surgery Online, hét online platform voor robot chirurgie Diamond Board: briljant in alle opzichten Visuele positionering Orange Belgium als ‘bold challenger’ op de Orange Open Talks. Een nieuwe visuele identiteit voor Stow Storage Solutions Knesselare én Aalter bundelen hun krachten in de nieuwe fusiegemeente Aalter. Een discreet product in een opvallende verpakking In- en outdoor communicatie voor in- en uitwerk. Een crossmediale en geïntegreerde 360°-marketing aanpak voor de 2019 Honda dealer acties. Naamgeving, corporate branding en fusiefeest voor kennis- en netwerkplatform Exello.net Een communicatietraject is als een loodsopdracht. Een uniek vastgoedproject midden in het groen en vlakbij de stad Veiligheid op een innovatieve manier in de kijker gezet KSB lanceert platform voor bestelling van wisselstukken Een sterke marketingstrategie, vertaald naar een straffe digitale aanpak Online en offline communicatiemix voor Agribex Nieuwjaars- & geboorte-event KARUS 2 organisaties smelten samen tot 1 sterk merk: KARUS Corporate branding-campagne voor NXT-PRO Twee jaar op rij exponentiële groei voor Busfan State-of-the art e-commerce platform voor Perfecta Online- en offline marketingcampagne voor Earfy-app Een visuele update geeft een nieuw elan aan Dovesco Black Chili Driving Experience, een innoverende activatiecampagne Thuiskomen in je Beka bed Van strategische oefening tot oplossingsgerichte communicatie Nieuwe huisstijl voor Belgische fabrikant Pierret Overkoepelend platform voor artsen Twee keer zoveel bezoekers via Busfan platform! Functionele en decoratieve signalisatie in het nieuwe Maria Middelares ziekenhuis Succesvolle communicatiecampagne zorgt voor een vlotte beursgang voor Biocartis Exclusieve vastgoedcommunicatie voor De Wielingen Online marketingcampagne zorgt voor succesvolle lancering webshop Schiesser.be Fusietraject Aalter - Knesselare Nieuwe huisstijl bereidt Vuylsteke voor op internationale markt High-quality visuele content voor Continental Succesvolle social media campagne voor Ganda Ham Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie? Contacteer ons