Biocartis introductie

Biocartis wil patiënten wereldwijd directe toegang verlenen tot gepersonaliseerde geneeskunde en ontwikkelt volledig geïntegreerde en breed toepasbare moleculaire diagnostiek. Hun platforms kunnen worden gebruikt in allerlei zorgomgevingen om zo snelle en hoogwaardige zorg tot vlakbij de patiënten te brengen.
Er werd beroep gedaan op het Communicatiehuis om de communicatie rond de beursgang in goede banen te leiden. Het benodigde kapitaal werd hierbij sneller opgehaald dan verwacht. De mediacampagne was dus een groot succes en kon vroegtijdig worden stopgezet, waardoor Biocartis extra kan investeren in de diagnostiek van de toekomst.

Het benodigde kapitaal voor de beursgang werd sneller opgehaald dan verwacht

Uitgebreide online en offline mediacampagne

Via een advertentiegolf in zorgvuldig gekozen mediakanalen werden potentiële investeerders bereikt. Het Communicatiehuis verzorgde deze campagne van A tot Z: van het uittekenen van de eerste advertentieconcepten tot de uiteindelijke boekingen bij de tijdschriften, kranten, websites, …

Uitgebreide online en offline mediacampagne
Online uitnodigingen Naast de online en offline advertenties stond onze online afdeling in voor de aanmaak van (full responsive) online uitnodigingen voor een media conference call rond de beursintroductie. We maakten ook de elektronische nieuwsbrieven waarin de vervroegde beëindiging van de inschrijvingsperiode werd aangekondigd vanwege het succes.

Online uitnodigingen

Naast de online en offline advertenties stond onze online afdeling in voor de aanmaak van (full responsive) online uitnodigingen voor een media conference call rond de beursintroductie. We maakten ook de elektronische nieuwsbrieven waarin de vervroegde beëindiging van de inschrijvingsperiode werd aangekondigd vanwege het succes.

Mediatraining

Een beursgang ontlokt heel wat journalistieke nieuwsgierigheid van de vakpers. Om de directie van Biocartis zo goed mogelijk voor te bereiden op journalistieke vragen organiseerden we voor hen in onze Communicatieloft een professionele mediatraining o.l.v. Paul D’Hoore. Dit stelde de directie in staat om op een voorbereide manier de vragen van de journalisten strategisch te beantwoorden.

Mediatraining
Beursstands voor potentiële investeerders

Beursstands voor potentiële investeerders

Gelijklopend met de mediacampagne werden potentiële investeerders geïnformeerd tijdens een roadshow. Onze signalisatieafdeling LumacSigns

stond hierbij in voor de stands op verschillende locaties. Ook hier van A tot Z: van concept, opmaak & productie van de visuals tot de opbouw en afbouw van de stands.

Ook op zoek naar een partner om een nieuw product succesvol in de markt te zetten? Neem contact met ons op!

Contacteer ons

Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?
Laat een bericht na, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contacteer ons

Share this post