Beka vroeg ons een corporate visual uit te werken om zich als merk duidelijk te kunnen onderscheiden naar consumenten, verdeelpunten, eigen medewerkers, de pers en aandeelhouders. De ‘brand analyse’ werd de leidraad voor de look en feel van het beeld. Daarop volgend vierde men het 80-jarig bestaan met de vernieuwing van het logo en de corporate visual die de waarden van het merk onderstrepen.
Duidelijke profilering
Een collectie aan kwalitatief slaapcomfort
Pure eenvoud
Het werd een rustgevende en herkenbare visual waarin de belangrijkste kenmerken van Beka worden gesymboliseerd. De pure eenvoud van Beka, het ongecompliceerd genieten van een deugddoende nachtrust. Een verfijnd gevoel voor esthetiek en uitgepuurde producten onderstrepen het vrouwelijke karakter van het merk. De kwaliteit en het vakmanschap in de producten worden in de kijker geplaatst.
Verwijzing naar het logo
De subtiele knipoog naar de Beka-kat vinden we terug in de voetafdruk. De katjes in het logo symboliseren de warme en emotionele uitstraling van het merk. Beka zorgt voor een oord van rust. Net voor het slapengaan zorgt de topkwaliteit van Beka voor de juiste ontspanning. De drukte van de dag glijdt van je af en je kan ongestoord genieten van een goede nachtrust, elke avond opnieuw.
Mediacampagne nationale luchthaven
Misschien hebt u de visual wel opgemerkt in de aankomsthal in Zaventem? Daar wacht het aantrekkelijke beeld de reizigers op die net een vermoeiende reis achter de rug hebben en verlangen naar een heerlijke slaapplaats. En waar beter slapen dan in een Beka-bed?
Ook nood aan een krachtige visual? Neem dan nu contact op met ons!
Contacteer ons
Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?
Laat een bericht na, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.