Steeds meer wordt de shift gemaakt van zuivere product-focus naar complete customer experience. d-Concrete! is de nieuwe all-in service van CRH-SCB, die de afgewerkte producten van de zusterondernemingen (Ergon, Echo-Douterloigne, Prefaco en Schelfhout) combineert met uitstekende service (design, projectmanagement, tekenwerk en engineering). Het doel is om dé one-stop-shop voor prefabbeton te worden met een menselijke schakel tussen de stakeholders.
De geboorte van d-CONCRETE!
Om het merk succesvol te lanceren, creëren we communicatie op maat.
Onze vertaling in een nieuw concept
Na een grondige analyse en de definiëring van het nieuwe merk, de merkstrategie, de doelgroepen, de concurrentie,… gaan we over tot de uitwerking van een gedetailleerd communicatieplan. Hierin worden offline en online kanalen geactiveerd, voor interne en externe communicatie – een volledige mediamix op maat van de noden van de klant.
Communicatie naar werknemers en doelgroep
Het plan bestond er in om d-Concrete! stapsgewijs op de markt los te laten. Eerst intern naar de eigen werknemers, vervolgens naar de CRH groep, en tot slot met actieve communicatie gericht naar de gehele markt.
- Naar het d-Concrete! team via persoonlijke communicatie
- Communicatie op bedrijfsniveau:
- Een kerstkaart als teaser
- Video’s met de brandmanagers en CEO
- De website www.d-concrete.be
- Externe communicatie:
- Social media event
Contacteer ons
Heeft u een vraag of wenst u bijkomende informatie?
Laat een bericht na, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.