Target/

jouw doel
onze missie

Share

Wij delen graag onze kennis met u. En de kennis van experten op allerlei gebieden.

Marktinzichten

Tendensen & facts. Bij Claerhout Communicatiehuis volgen we voor u alle tendensen op de voet. Door onze inzichten te becijferen, verhogen we de slaagkansen van uw product, dienst of merk.

Kennisnetwerk

Het kennisnetwerk van Claerhout Communicatiehuis is een katalysator van kennis uit verschillende disciplines. Specialisten uit onderwijs, industrie, media, overheid en kunst delen graag hun kennis, inzichten, creativiteit en inspiratie met u.

Door kennis uit te wisselen over sectorgrenzen heen ontstaan verrassende synergieën die zorgen voor connectiviteit en die uw eigen organisatie inspireren.

Inspire

Wij laten ons inspireren door mens, object en omgeving. Impulsen en belevingen geven het creatieve proces zuurstof.

Content creatie 

Inhoud creëren is veel meer dan teksten schrijven. Het start met de creatie van een structuur en van een doordacht contentplan. We verzamelen relevant visueel materiaal en bestaande inhoud, brengen die in kaart, en sporen blinde vlekken op.

Moodboards

Met moodboards gaan we op zoek naar de tone-of-voice van het designconcept. We reiken u visuele stijlrichtingen aan door beeld, tekst, kleur en typografie te combineren. De moodboards zijn de basis voor verschillende ontwerpen in de Create-fase.

Trending  

Samen met trendwatchers gaat het creatief team op zoek naar huidige en toekomstige trends in een evoluerende samenleving. Ook in uw sector kijken we uit naar innovatieve en creatieve trends die we kunnen vertalen naar creatieve communicatietechnieken.

Connect

Wij bevorderen interactie en conversie via vernieuwende platformen. Voor meetbare resultaten.

Conversion generation

Uiteindelijk is conversie – zowel online als offline – het doel van uw communicatiecampagne. Hoe u een conversieproces opstelt? Welke kanalen u het best selecteert? En hoe u uw conversie uiteindelijk meet? Met beproefde methodieken en voortdurende bijsturing gaan we op zoek naar manieren om zo efficiënt mogelijk te zorgen voor kwalitatieve interacties.

Conversation management

Hoe converseren mensen online over uw merk of organisatie? Hoe stimuleert u dat er over u gesproken wordt? Uiteindelijk gaat conversation management over communicatie tussen mensen en organisaties en hoe die te optimaliseren. Social media zorgen voor een communicatieversnelling en versterken het beeld van uw merk of organisatie.

Community building

In plaats van alleen maar boodschappen de wereld in te sturen, brengen we consumenten bij elkaar in communities. We bevorderen de interactie op basis van gemeenschappelijke interesses. Zo ondersteunen we uw merk of organisatie om relaties met consumenten te creëren en te onderhouden. Uiteindelijk levert de community een netwerk op waar u bruikbare inzichten uithaalt.

Content management

Het wordt alsmaar moeilijker om inhoud voor multichanneltoepassingen te beheren, te structureren en up-to-date te houden. Een strategisch content plan in combinatie met de juiste tools – van publicatiedatabase tot content management system – bieden daarop een antwoord.